Mitt helt vanliga rätt så oglamorösa men härliga liv!

lördag 12 mars 2011

Yo Yo


Så, efter ett smärre uppehåll tänker jag nu uppdatera lite kort.

Idag har jag jobbat. Fick mig ett smidigt litet extrajobb på IKEA nyligen. Jävligt nice med tanke på den shoppingtorka som nu så länge rådit. Inte för att det kommer ske mirakel ännu. Men i slutet på april, då trillar en smärre summa in på mitt annars så tomma och spindelnätsbeklädda konto. Det ska bli skönt. Men pengarna jag nu tjänar kommer främst läggas på resor till alla fina vänner runt om i vida Europa. Kläder kommer dock på en vacker andraplats. Min stil har lixom stått still sendan i somras.
Jag befarar att jag vid 40 blir en av alla dessa äldre som aldrig riktigt insåg att tiderna förändrades. Risken är att jag blir framtidens pufflugg och hårt permanentade hår. Att jag om 20 år kommer trippa omkring i oversize, tights och beckham page.

Men sen tänker jag efter lite och inser att jag har ett kommande och redan existerande modeproffs i bekantskapskretsen. Tur för mig att Cornelia finns. Du vet vad du ska göra om du ser att förfallet är nära!

2 kommentarer:

Hanna sa...

Kul att du är tillbaka!!Och du kommer alltid vara snygg!!

Tove sa...

Du med. Vacker som en dag!

Bloggintresserade