Mitt helt vanliga rätt så oglamorösa men härliga liv!

tisdag 22 mars 2011

Dagens dilemma.

Idag tror jag minsann jag lider av liten urinvägsinfektion, fast utan smärta! Känner mig konstant kissnödig hela tiden!

Ännu en nyhet är Bob Dylan på peace & love! Det ser jag verkligen fram emot. Har alltid velat se honom. Jag hoppas även att Rollig Stones kommer så är sommaren komplett!

Sen har jag bestämt att jag ska klippa av håret en bra bit i april. Jag har en vision om att det kommer bli snyggt! Hoppas verkligen den stämmer. Om inte är det jag som gömmer mig i vassen i sommar av helt andra anledningar! För faran är att jag med kort hår kanske misstolkas för ett ollon. Jag är ju ganska lång och inte heller fasligt smal. Lite som en dick.


3 kommentarer:

Hanna sa...

rakat????

Tove sa...

Nej, och kanske inte heller klippt! Tvivel Hanna. Trivs med mitt hår som det är just nu. Får se vad vi tar oss för. Det visar sig när lönen kommer!

Hanna sa...

Tycker du är fin nu. Du har ju sparat ett tag, kanske kommer angra dig...alltid dessa tvivel! haha!

Bloggintresserade