Mitt helt vanliga rätt så oglamorösa men härliga liv!

onsdag 7 juli 2010

Tillbaka ur festivalbubblan!

Det känns tomt nu, när man haft riktigt kul konstant i fem dagar och de sedan tar slut. Då är man tom och ihålig. När man tänker tillbaka på allt, finns det måånga jag borde. jag skulle ha sett en hel del mer band. jag skulle ha hängt med mer folk. jag skulle ha hånglat och flirtat mer!! Men nästa år. Då gör jag allt det jag inte gjorde och mycket mer!
Nu sitter jag i lägenheten i Oslo igen. Framåt i tiden ska jag mest jobba. men en liten resa i augusti planeras in. Jag måste ha något mer att se fram emot innan sommaren tar slut och skolan börjar igen!
Men imorgon ska jag och Linda till paradisbukta och bada massa innan jobbet! Det ska bli härligt. Första Oslofjordsdoppet för iår!

Inga kommentarer:

Bloggintresserade