Mitt helt vanliga rätt så oglamorösa men härliga liv!

söndag 11 juli 2010

Det var ju detta med att spara och tjäna pengar! Kan säga som så. Det går skit dåligt! Juli månad är värdelös att jobba. Alla är på semester, vilket leder till att ingen äter på mitt jobb. Vilket gör att man ofta måste sluta tidigare än beräknat! Idag gick jag hem med 40 kr i fickan efter 4 timmars jobb. Helt värdelöst!
Men som en liten lycka i livet är att jag den 14 aug åker till Sardinien med min fina vän Hanna Sager. Just i denna stund sitter jag och letar efter mysig lägenhet för oss att hyra. Lite värt att ha något eget faktiskt. Gärna med fin altan mot vattnet såklart.
Imorgon kommer det lite fina flickor eller fin flicka från Västerås hit. Då blir det fest!
Men nu ska jag återgå till filmen Hajen och min godispåse.

1 kommentar:

Emma sa...

jag är så avis på er sardinienresa!!

Bloggintresserade