Mitt helt vanliga rätt så oglamorösa men härliga liv!

torsdag 15 juli 2010

10.00 Dagen efter.



In Flames igår gott folk. Det var magiskt! Strålande sol god öl och trevligt sällskap! Lite dålig uppslutning till In Flames dock. Jag fick möla mig längst fram helt på egen hand. Sen fick jag stå runt hormonstinna män i 1,5 timma och hoppa hysteriskt till svenskt musik guld. Men det var det värt. Det var verkligen jättebra. Jag var svett och lycklig efter konsertens slut. När de hade spelat klart mötte jag upp Cornelia och Kajsa som smitit ut långt innan. Vi tog en snabb drink på Nicol. Sen vidare till Emil och Samuel. Där dansade vi runt tills brandlarmet gick. Ut på trottoaren och regnet och in på Garage. En Killkenny där och hysteriskt skratt! Sedan falafel statyklättring och efterfest i vad jag tror kan klassas som Oslos mest slitna lägenhet! Jag har inte skrattat så mycket på väldigt länge. Det var hysteriskt kul. Så imorse vid 10 smög jag mig ut på Oslos gator, hasade mig upp alla trappor och dök ner i min säng.

1 kommentar:

Cornelia sa...

ja det var en kul kväll!! =)

Bloggintresserade