Mitt helt vanliga rätt så oglamorösa men härliga liv!

tisdag 1 juni 2010

Soliga dagen har spenderats i Degerfors hemma hos Madde och hennes son Alfons! Jättekul att träffa henne, det sker allt för sällan! Jag och Emma åkte dit vid halv elva i morse. Åt en jättegod lunch på hennes altan och gosade med pojken. I övrigt ska jag föröka göra klart de sista skolgrejerna nu. Men det går så himla segt och jag tar mig liksom inte för.
Fick U på min hemtenta med, så den måste jag försöka skriva klart till helgen innan jag åker till Oslo.
Jag och bror åker tillbaka till Västerås imorgon. Väl där ska jag packa, städa ur kylskåp, tvätta kläder och städa lägenhet. Plus plugga till fredagens tenta.

En stor händelse i mitt liv. Anmäldes idag till tjejmilen.

Skittråkigt inlägg. Förbättrar mig efter nästa vecka. Det lovar jag.

Inga kommentarer:

Bloggintresserade