Mitt helt vanliga rätt så oglamorösa men härliga liv!

onsdag 16 juni 2010




Dagarna går i ett, tiden springer iväg och jag hinner inget! Inget förutom att jobba känns det som. Väldig kontrast mot studiernas lugna dagar!
Det var ovant i början. Ont i fötter, kropp och knopp. Nu har jag mest ont i mina axlar, men som vanligt så lägger det sig när vanan kommer. Jag kör ca 10 timmars pw varje dag gott folk. Det känns i benen vill jag lova. Mina trampdynor lider nog mest! Så fina sommarfötter, det får bli nästa års uppdrag!
Igår skakade vi rumpan på fugazi med två öl och ett glas vin innanför västen! Lagom mängd alkohol, riktigt kul att gå ut när man uppfattar allt som händer runtomkring.
Idag jobbar jag från fyra och kväll hela helgen. Så hoppas på lite sol dagtid så jag kan jobba på brännan och B vitamin intaget!
Sprang även på en kär vän efter jobbet igår. Det blev öl på en bänk och lite gott prat!
Oslo är bra härligt! Väldigt fin stad med massa kul att kika på!

Inga kommentarer:

Bloggintresserade