Mitt helt vanliga rätt så oglamorösa men härliga liv!

måndag 7 juni 2010





Gahhh ekonomisk kris. Här kommer jag till Oslo och tror att jag har läget under kontroll. And no i do not! Nästa termin, eller hela nästa år ska jag inte unne mä en sak om jag inte jobbat för de pengarna månaden före. Får fan va nån måtta på att sprida pengar runt sig. Iallafall om jag ska komma hit på dethär sättet. Dricks i veckan är varmt välkommet!
I övrigt är det riktigt härligt att vara här. Jag kommer bo i ett fint rum på Lökka. Lite långt från jobbet kanske med tanke på sena natt promenader. Men läget är fint och vi har en härligt stor takterrass!
Igår avnjöts god middag på vårat Rust. Härligt att vara nära sina gamla vänner igen! Saknat dom under året i Västerås. Samtidigt som jag saknar alla i Västerås nu. Men det är lite härligt att sakna, för då vet man att man har fina vänner runt sig!

Inga kommentarer:

Bloggintresserade