Mitt helt vanliga rätt så oglamorösa men härliga liv!

måndag 8 februari 2010

I helgen har jag varit hemma i Kristinehamn. Det har varit fantastiskt skönt! Helgen har gått i den friska luftens tecken. Lördag och Söndag har spenderats i skidspåret med min kära moder. Solen har strålat och den Värmländska naturen är verkligen fin. Det är så mycket snö nu och det mina vänner det tycker jag är fantastiskt! Jag har inte tröttnat. Inte ett dugg.
Jag fick även till en liten träff med fantastiska Helen. Hon har även gjort en väldigt fin tavla till mig. Bild kommer.
På lördagen var jag hemma hos Wille och Emma. Det var mys att träffa de båda. Vi tittade på tv och snackade massa strunt så som sig bör.
Brevet till Östersund är postat!.. Väskan är packad och snart sätter jag mig på bussen mot Västerås.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

Bloggintresserade