Mitt helt vanliga rätt så oglamorösa men härliga liv!

söndag 21 februari 2010


Det var ju detta med sol. Idag har vi strålande väder i Västerås, men det är för jävla kallt. Vilket gör att man ändå inte kan vara ute och njuta! Man domnar bort i ansiktet och blir allt annat än gulligt röd. Så efter en kort promenad med lite frisk luft är jag tillbaka inne i värmen. Jag ska knata iväg och träna lite senare. Men förutom det kommer jag inte gå ut mer idag.
Som ni vet kommer Emma till helgen. Det ska bli kul. Vi ska på sittning på fredag, tänkte jag skulle få henne lika härligt berusad som sist!
Har även varit i kontakt med mittuniversitetet, ser ut som att jag skulle kunna få en plats där till hösten. Lite pirrig när jag tänker på det. Men inget är bestämt och vi får helt enkelt låta framtiden utvisa vad som sker med mitt lilla liv.

6 kommentarer:

Limpy sa...

Kul! Med Östersund alltså. Var ska du bo om du flyttar dit?

Tove sa...

Hmmm jag vet inte riktigt men det blir nog i en studentlägenhet. Har inte kikat så mycket på det! Ja jättekul. Jag är sugen på all härlig snö!

Hanna sa...

hoppas hoppas hoppas :)

Emma sa...

haha o jag som tänkte precis att jag kanske skulle dricka nåra glas mindre till helgen än vad jag gjorde sist! =D

Tove sa...

Emma glöm det hahah det går inte när du får en vinflaska för 100 kr eller cider öl för 20

annsofie sa...

toveeeee , NEJ !!

Bloggarkiv

Bloggintresserade