Mitt helt vanliga rätt så oglamorösa men härliga liv!

torsdag 18 februari 2010

Hahah Contan är i e-bay träsket och jag har hamnat i tradera träsket. Fan det är så jävla spännande minuten innan aktionen är avslutad! Men jag vann just ett par skit snygga jodphurs ecco. Så nu är min torsdagskväll räddad.
I övrigt har jag tenta imorgon. Mamma tycker jag ska läsa mer haha men det tänker jag inte! Det får gå som det vill imorgon. Men det måste ju gå bra såklart, för en omtenta det vill jag inte ha.
För övrigt är det OS som gäller Anja hon är ta mig fan en jävla pärla. Fantastisk idrottskvinna. Men lite galenskap måste jag säga att det är. Det kan man kalla att se döden i vitögat.

3 kommentarer:

Fägmän sa...

OS är strängt förbjudet när jag kommer till dig..........!

Tove sa...

Allt för dig emma

Cornelia sa...

men emma! os är bara var 4:e år" då måste man se!!nu fick swe just ett silver i skider!

Bloggarkiv

Bloggintresserade