Mitt helt vanliga rätt så oglamorösa men härliga liv!

tisdag 4 maj 2010


Senaste tiden! Hanna var här och Hanna har åkt igen! Vi hade en fantastiskt trevlig helg. Så härligt det är med bra vänner!
Uppsala var galet och bussresan dit var hemsk. Ungjävlar som är skitfulla är så jävla ohett. Och extra ohett är det när de är riktigt äckligt respektlösa och otrevliga.
Men Uppsala var kul. Jag känner det nästan som att jag upplevde lite av en fjortisfylla. Sen Stockholm med fin shopping och god mat! Och en träff med Harry. Hennes kille jobbar på golden hits, Wallmans. HAHA vilket ställe. Och vilken ljuv karaeoke (hur stavas det?) Vi fick uppleva. Du vet den seriösa sorten när folk gormar ut tonerna till gamla äckliga Carolahits. Men det var jättekul!

Prakiken är slut vett ni. Det är jätteskönt. Idag somnade jag på föreläsningen. Den är lite smått pinsam tycker jag.

Nejmen det var nog det för nu.

1 kommentar:

Bloggintresserade